19 Haziran 2013 Çarşamba

Boynuz Yapımı!! 3:D

Yeey blogu tekrar kullanma kararı aldım ^_ ^ Yaz tatili geldi havalar ısındı dondurma sezonu açıldı falan biliyorsunuz bedavalar falan var ;) benimde bedava kapaklarım vardı fakat süreleri geçmiş. El mahkum eve getirdim geri falan ne yapsam ne yapsam aklıma bir şey gelmedi pek ._. Bende boynuz yaptım :P

Başlarken ki malzemelerimiz: Kağıt bant, bedava kapaklar (:3) gereksiz kağıtlar (!) ve makas.. Yosssh başlayalım!!

İşte böyle kapaklarımızın kenarlarını kesiyoruz.

Malum kapaklarımız pek uygun değil boynuza bizde gereksiz kağıtlarımızla kaplayıp böyle fazlalık yaparak şekil falan veriyoruz sonra kağıt bantla kaplamaya başlıyoruz efenim!

Şöyle bir şey oluyor :D Benimkiler tam birbirine benzemesede oldu bence yani *-*

Sonraki malzemelerimizi hazırlıyoruz. Boyalar fırçalar ve tabiki boynuzlarımızı monte edeceğimiz tacımız ^^ ve boynuzlarımızı boyuyoruz böylecene isterseniz başka renge boyayın u.u


eheh en komik kısım cilalama!! evet doğru görüyorsunuz o tırnak cilası! Bence pratik iyi bir şey hoş oldu yani eheh ^^ burdan annecğime teşekkürlerimi sunarım! 


Vee bu şekildede 2 ayrı taban kullanarak da silikon yardımıyla monteliyoruz taca :) Öellikle burda beni kırmayıp yardım eden anneciğime selamlar teşekkürler u.u :3 vee sonuç! (sansüre dikkat etmeyin :D )

bu da böyle bir işsizlikti teşekkürler efenim :3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder