20 Mart 2012 Salı

Biliyor musun?

Biliyor musun?
Kuşlar ötmüyor artık, duyamıyorum onları
Çiçekler kokmuyor artık, gelmiyor kokuları
Ne yağmur yağıyor ne de rüzgar esiyor artık
Sade karanlık ve yalnızlık hissediyorum artık

Biliyor musun? 
Evimizde başkaları oturuyor 
Yeni evli ve 'mutlu' bir çift
Onlara bakınca bizi hatırlıyorum.
Senin o sahte heyecanın geliyor gözümün önüne
Samimi sanmıştım duygularını o zaman
Seviyorsun sanmıştım.
Yanılmışım meğer, meğer adinin tekiymişsin sen
Bir böcek kadar şerefin yokmuş ama ;
Ben şerefli sanmışım seni
Ben akıllı sanmışım seni
Ben aşık sanmışım seni
Sanmışım ama sanmak yetmiyormuş aşk için

Bazen geliyor da aklıma gülüşün
"Nasıl sevdim ben bunu" diyorum kendime
Hoşuma giden her şeyin artık tiksindiriyor beni

Biliyor musun?
Unutuyorum senin o sahte yüzünü
İsmin söylenince artık aklıma sade ihanet geliyor
Biliyor musun? 
Seni ne kadar çok severdim,
Şimdi ise nefret ediyorum.
Biliyor musun? 
Ben sensiz de yaşayabiliyorum...

~İrem~

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel dizeler bunlar böyle İrem maşaALLAH. Yürğine ağlık, umarım kalemin daim olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun süredir girmedim bloğa yen görüyorum :) TEŞEKKÜRLER :)

      Sil