17 Mart 2012 Cumartesi

Ben Bekledim..



Kavak ağacımız soluyor
Sarı yaprakları yavaş dökülüyor,
Aşkımızda o kavak ağacı gibi ölüyor.
----------
Eskiden buluşurduk orada, hayal kurardık
Sen apartmanda oturmak isterdin bense bahçeli evde
Sen kızımız bense oğlumuz olsun isterdim
Kız olursa Melike oğlan olursa Umut olacaktı adı
Sonra gün batımını izlerdik beraber
Güneş batarken hep böyle kalacağız sanırdım
Eve bırakırken beni hafifçe öperdin dudaklarımı
İncitmekten korkarmış gibi hemen geri çekilirdin 
Oysa, beni hep hoyratça öpmeni isterdim
Hiç bırakmayacakmış gibi..
Ama olmadı, yapamadın bunu
Sevdiğinden sanmıştım,
Meğer başkası varmış,
Körmüşüm meğer, hissetmemişim, düşünmemişim
Aldacağın beni aklımın ucundan geçmemiş.
----------
Bekledim, bekledim, bekledim
O gün senin gelmeni hep bekledim
Belki kapıyı çalarsın, belki gelirsin diye
Işıkları kapatmadım, uyumadım 
Seni bekledim o gece ve bütün gün
Ama gelmedin, ne o gece ne de bir başka gece 
O gün batımını yalnız izledim ben
Ve ondan sonraki bütün gün batımlarını
Geriye sadece ben ve kavak ağacı kaldı.
İşte o zaman anladım gittiğini, dönmeyeceğini 
Yinede umut ettim inandım geleceğine bir gün
Hep bir gözüm yolunu izledi.
Küçük bir umutta olsa bekledim
Ben bekledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder